Prilagođeno pretraživanje

ponedjeljak, 1. prosinca 2008.

Sustav upravljanja kvalitetom


U skladu s vlastitom misijom dostići adekvatnu razinu "kulture kvalitete" i prepoznatljivost kao hrvatske respektabilne visokoškolske ustanove otvorene za tržišnu utakmicu sa europskim fakultetima.

Ekonomski fakultet u Splitu prihvaća i želi doprinjeti transformaciji hrvatskog društva u društvo znanja traženjem puta i ideja kako unaprjediti kvalitetu visokog obrazovanja.

Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom prema zahtjevima norme HRN EN ISO 9001:2002 je strateška odluka Uprave Ekonomskog fakulteta u Splitu (Broj: 001-02/2005-8/1 od 25. listopada 2005).

Sustav upravljanja kvalitetom Ekonomskog fakulteta u Splitu prema zahtjevima međunarodne i hrvatske norme HRN EN ISO 9001:2002 je potvrđen od strane dviju certifikacijskih institucija
BVCRO iz Rijeke i CRS iz Splita u prosincu 2007.

Planirani ciljevi na temelju utvrđene Politike kvalitete su usmjereni na zadovoljavanje potreba, očekivanja i zahtjeva neposrednih korisnika usluge Ekonomskog fakulteta u Splitu - studenata i ostalih zainteresiranih dionika - roditelj, staratelj, gospodarstvo, te Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa.

Mehanizmi samovrednovanja i vanjskog vrednovanja sustava upravljanja kvalitetom Ekonomskog fakulteta u Splitu će usmjeravati napredak neprekidnom poboljšavanju, a Uprava Ekonomskog fakulteta u Splitu će osigurati da osoblje bude svjesno važnosti svoga doprinosa ostvarivanju ciljeva kvalitete i povećavanju ukupne sposobnosti institucije.

POLITIKA KVALITETE

1. Pratiti i prepoznati globalne i lokalne trendove u obrazovanju i znanstveno-istraživačkoj djelatnosti, sadašnje i buduće potrebe korisnika, pravodobno oblikujući i provodeći izmjene politike i ciljeva.

2. Udovoljiti zahtjevima i nastojati nadići očekivanja studenata i ostalih zainteresiranih strana tj. nastavnika i administrativnog osoblja Fakulteta, države, gospodarstva i šire javnosti.

3. Osigurati da programi i usluge se projektiraju i izgrađuju tako da doprinose ispunjavanju zahtjeva kupaca (korisnika usluge),

4. Osiguravati pažljivo zapošljavanje, odabir i izobrazbu kompetentnog osoblja u radnim uvjetima koji motiviraju na snažan individualan i timski doprinos,

5. Poboljšavati kontinuirano cjelokupan rad, djelotvornost i učinkovitost.

6. Obavljati djelatnost u skladu s primjenjivim pravnim sustavom te međunarodno usvojenim normama za institucije u prostoru visokog obrazovanja,

7. Osigurati transparentnost rada, neovisnost, nepristranost, integritet (poštenje) Fakulteta i njegovog osoblja, donošenjem i primjenom Administrativnih Pravila i dokumenata Sustava upravljanja kvalitetom.

8. Pružati usluge svim zainteresiranim stranama, provodeći nepristranu politiku i postupke na nepristran način, pod primjerenim financijskim i drugim uvjetima.

9. Održavati ujednačenu financijsku bilancu poslovanja s dobiti usmjerenoj isključivo razvitku Fakulteta i održavanju financijske pričuve radi zaštite od kratkoročnih promjena u rezultatima poslovanja.

Nema komentara: